Aș putea să revăd imagini din Positano de zeci de ori, la nesfârșit!

Timp de citire: 2 minute

Vlad Dulea

Această postare nu este nici despre călătorii, nici despre filme. Cu toate că are legătură cu ambele.

Am văzut prima oară imagini din Positano în filmul ”Only You” din 1994, cu Robert Downey Jr. și Marisa Tomei. 12 ani mai târziu ajungeam pe Coasta Amalfi în luna de miere petrecută în Italia. M-aș putea uita peste poze de acolo oricând, de oricâte ori. Sau m-aș putea uita la ”Only You” de zeci de ori (de fapt, am și făcut-o! – my guilty pleasure!).

Am scris această postare ca să îți dau un exemplu de moment care se potrivește perfect cu campania celor de la Danone.

Pornind de la ideea că trăim viața cu intensitate și la viteză maximă și, de multe ori, uităm să recunoaștem micile momente frumoase, în care suntem doar noi cu noi, cu bucuria și atât, Danone s-a hotărât să puncteze lansarea noului produs Danone Cremosso cu gust de citrice inspirându-se din sloganul Danone Cremosso – ”Gustul cremos al plăcerii” – pornind această campanie prin care încearcă să strângă cât mai multe momente pe care oamenii le-ar repeta la nesfârșit.

Șapte astfel de ”momente” înscrise în formularul de mai jos sau de pe celalalte bloguri participante la campanie, vor fi răsplătite, prin tragere la sorți, cu câte 300 de lei fiecare.

Spune-mi aici care este momentul tău:

Formularul se regăsește și pe site-ul https://www.cremosso.ro/momentultau.html acolo unde poți vedea și alte ”momente” adunate până acum.

Adaugă un comentariu

Vlad Dulea blog folosește cookie-uri. Continuarea navigării implică acceptarea acestora.