E Budapest, nu Budaptest – o mișcare rapidă și isteață
Timp de citire: 2 minute
Știți cum se spune ”greșeala recunoscută este pe jumătate iertată”, dar când o folosești rapid și isteț în favoarea ta, nu numai că este complet iertată dar începe să devină chiar apreciată :)
Este și cazul celor de la ROM care prin agenția McCann Erickson au lansat recent o campanie sub conceptul ”Bucharest, not Budapest” care are la bază confuzia care se creează mereu în rândul străinilor între numele capitalei noastre și cel al capitalei vecinilor noștri maghiari.
În cadrul acestei campanii au făcut un clip video (vezi la finalul articolului), au făcut niște tricouri cu mesaje foarte drăguțe, au montat panouri outdoor la intrarea /ieșirea din București și prin diferite locuri din țară, iar azi au profitat de concertul Iron Maiden de la București și au făcut un mesaj cu dedicație care s-a vrut viral prin mesajul în sine …
Sursa foto: Facebook
… doar că a devenit viral pentru că pe panou s-a strecurat o greșeală de dactilografiere, adresa de web a site-ului fiind trecută că bucharestnotbudaptest.com în loc de bucharestnotbudapest.com, cum era corect.
Parte frumoasă este că ROM a reacționat rapid și în câteva ore a cumpărat domeniul scris greșit și a ales să folosească această greșeală în același concept de campanie punând pe noul site mesajul de mai jos cu link către site-ul corect 🙂
https://bucharestnotbudaptest.com/
Nota 10 pentru reacție și, de ce nu, nota 10 pentru întreaga campanie care are la bază o idee extrem de ofertantă. Mai jos aveți clipul oficial al campaniei, așa cum am promis.
Dacă vreți să vedeți mai multe poze cu panouri sau tricouri din campanie vizitați pagina lor de Facebook: https://www.facebook.com/romautentic.ro
Natural
Cam bune toate la ei 🙂 Si batonul si campania si reactia. La ce sa ne mai asteptam?