Blogal Initiative: Secretele unui model de succes

Timp de citire: 1 minut

Vlad Dulea

Pornim de la articolul acesta de pe chinezu.eu și de la comentariile aferente de pe site și de pe Facebook.

Unii spun că nu e plagiat (doh!!) și majoritatea admit că agenția Perfect Tour doar a copiat un model de succes 🙂

Prin urmare am o întrebare pentru cei de la Perfect Tour:

De ce credeți că toate campaniile Blogal Initiative se termină la ora 23:59?

Eu știu foarte bine răspunsul pentru că eu am făcut site-ul și vă spun cu mâna pe inimă că am avut un motiv întemeiat și bine argumentat să păstrăm această oră pentru finalizarea campaniilor pe Blogal Initiative.

Întrucât am observat că pe alocuri ați făcut mici modificări sau completări, sunt totuși curios de ce ați păstrat ora 23:59.

Vă rugăm ca de fiecare dată când căutați un răspuns de succes la întrebarea de mai sus să trimiteți un mail la contact@blogalinitiative.ro

Recomandare: Nu căutaţi pe net că nu aveţi de unde să faceţi „copy-paste”

Adaugă un comentariu

  • Radu

    N-aș vrea să mă bag în disputele ce s-au iscat pe tema asta dar am și eu un potențial răspuns: nu e ora 23:59 ultimul minut dintr-o zi? Nu e normal să fie încheierea uni concurs la finalul zilei? La 00:00 e primul minut din următoarea zi. Ori pe bune, dacă fac un concurs pun ora 23:59:59, poate nu va ieși cu tam-tam.

    (repet, nu țin nici cu unii, nici cu alții.. încerc să fiu imparțial și să înțeleg care-i treaba cu ora)

    • Vlad Dulea

      Asta cu 23:59 e o glumă internă, iar articolul a fost ironic. Evident că nu aștept un răspuns real la întrebarea asta, în schimb era frumos un răspuns oficial din partea autorilor campaniei. Voi, de exemplu, v-ați rupt 2 secunde din viață ca să comentați aici sau la Chinezu pe blog fără să aveți nicio obligație morală să o faceți. Înțelegi ideea? 🙂

  • Primo, nu suntem prieteni, dar am putea deveni. Remarca, te rog, conditional-optativul. Secundo, nu trebuie nimeni sa stie de ce se termina toate campaniile voastre la ora 23.59, e suficient ca exista un deadline. Terzo, motivul pentru care campania astora de la agentia de turism (sau al oricui altcuiva) se termina la ora aia poate fi diferit de al vostru. Ca n-aveti copyright pe ora. Or avea ei un raspuns plauzibil. Ca sa aflati trebuie sa-i dati in judecata, e dreptul vostru, o.k. yada yada yada, dar nu mai agitati lumea pentru aproximativ nimic. Daca sustii ca nu-i asa, atunci as putea eu sa te intreb pe tine: de ce trebuie sa stie lumea de ce toate campaniile voastre se termina la ora aia? :d

  • mai, eu inteleg ca vreti sa starniti o furtuna intr-un pahar cu apa, dar macar puneti si voi apa minerala, nu plata :)))

    • prietene, eu nu pricep nimic din ce zici tu acolo… sigur tie iti apare pe ecran ce am scris eu mai sus? intrebarea e simpla: de ce ora 23:59? ce furtuna?! ce pahar?! ce jurist?! lamureste-ma si pe mine

  • Raspunsul de la un jurist e de ajuns sau trebuie si altceva?

  • Corect ar fi fost să scrii:

    „…și George Hari Popescu admite că agenția Perfect Tour doar a copiat un model de succes”

    Așa se citează, da? 🙂

    • băi ce se mai poartă devierea de la subiect în ţara asta :))))

Vlad Dulea blog folosește cookie-uri. Continuarea navigării implică acceptarea acestora.