Câţi mai cred că în România se poate şi mai bine?

Timp de citire: 3 minute

Vlad Dulea

După campania de teasing de săptămâna trecută (vezi Chinezu și Manafu) în seara aceasta am aflat și despre ce e vorba în noua campanie Vodafone.

Lansarea oficială a noi campanii (spot și print) a fost însă precedată de câteva speech-uri din care eu am extras ceea ce mi s-a părut mai interesant.

România nu doar importă know-how, ci și exportă

Raed Arafat, fondatorul SMURD, proiect sustinut de Vodafone de 7 ani, sub numele “Parteneriat pentru viata”: „Suntem prima țară din Europa ca și răspândire a sistemului de telemedicină din stradă. Suntem primii și suntem copiați de alte țări din Europa și chiar din lume. Pot da exemplu Israel, care după o vizită în țara noastră are deja 65 de ambulanțe dotate cu sistemul de telemedicină similar cu cel din România. Deci România devine model. Acesta este unul din cele mai importante lucruri cu care putem să ne lăudăm: România nu doar importă know-how, ci iată că este capabilă să exporte know-how!”

O poveste cu iz american despre TIFF

Tudor Giurgiu, regizor de film, fondatorul si directorul Festivalului International de Film Transilvania – proiect sponsorizat de Vodafone de 11 ani: „Acum două zile m-a sunat un prieten bun, un arhitect care stă la New York și care mergea de la Coney Island spre Manhattan și îmi spunea că nu i-a venit să creadă, stătea în metrou și în spatele lui doi tineri americani erau foarte încântați că filmul lor a fost selectat la Transylvania (*TIFF – Festivalul Internațional de Film de la Cluj) și că urmează să vină cu filmul. Mi-am dat seama că lucrurile s-au schimbat atât de repede în ultimii 10 ani și aproape că nu ne dăm seama nici noi ce am generat”

Voi vorbi despre film, lăsați teatrul…

Marcel Iures, fondatorul teatrului Act, primul teatru independent din Romania, sustinut de Vodafone timp de 8 ani: „Voi vorbi despre film, lăsați teatrul… Teatrul a fost înaintea statului, înaintea politicului, înaintea economicului… și o să rămână ultimul ca să stingă lumina probabil…”

Este un mesaj teribil de necesar pentru noi

Victor Rebengiuc, personalitate de vârf a scenei și filmului românesc, cel care și-a împrumutat vocea noului spot Vodafone: „Sper ca și acest clip să aibă succes mai ales că este un mesaj teribil de necesar în momentul de față pentru noi, pentru țara noastră, pentru ceea ce ni se întâmplă în momentul de față.”

Noul clip Vodafone

Iar acesta este noul spot Vodafone. Ce părere aveți?

Adaugă un comentariu

  • Sebi

    Cam greu de crezut ca romania importa si nautati, mai degraba noi preluam idei(si nu sunt luate bine se pare).

Vlad Dulea blog folosește cookie-uri. Continuarea navigării implică acceptarea acestora.