Cupa Bloggerilor ed. II: Povestea pe scurt şi pe lung a unei finale pierdute

Timp de citire: 4 minute

Vlad Dulea

Pe scurt

Smartgifts - Echipa de bloggeri din București cu care am ieșit pe locul II la ediția a II-a a Cupei Bloggerilor la Fotbal (Cluj, oct 2011)

 

Când pierzi un meci e foarte greu să vorbești despre echipă, despre adversari, despre arbitru sau despre organizare. Pornești din postura de învins și vorbele tale își pierd din greutate.

Pe scurt, week-end-ul trecut am participat cu o echipă de bloggeri din București la #CupaBloggerilor la fotbal, o competiție organizată la Cluj între 6 echipe de bloggeri din București, Onesti, Baia Mare și Cluj. După un parcurs fără înfrângere în faza grupelor și o semifinală încheiată la trap, am pierdut finala în fața gazdelor Mediatic Cluj, deținătoarea trofeului de la ediția precedentă.

Analizând strict din prisma fotbalului, așa cum este el perceput în accepțiunea generală, echipa din Cluj și-a câștigat meritat a doua cupă din palmares. Au jucat bine, au înscris un gol indiscutabil dintr-un contra-atac perfect și au făcut pe teren ce au crezut ei că e mai bine ca să câștige acel meci.

Din acest punct de vedere mă bucur că a ajuns cupa la ei. Este clar că și-au dorit acest lucru mai mult ca noi.

Lucrul pentru care nu mă bucur este faptul că am facut 800 de km în 48 de ore ca să ne cunoastem, să ne împrietenim, să ne simțim bine împreună… În naivitatea mea eu am crezut că despre asta e vorba la #cupabloggerilor…

Mediatic Cluj, echipa câștigătoare a Cupei Bloggerilor, ediția a II-a


 

Echipa Mediatic Cluj: Alex Ursa, Dan Ciulea, Tudor Rus, Daniel Rus, Emil Moldovan, Tino Moldovan, Vio Dragomir, Bogdan Rosca, Bogdan Lerint, Vlad Cucu, Dan Olteanu


Echipa SmartGifts București: Andrei Bicky, Adi Zabava, Bogdan Dascalescu, Lucian Marin, Marius Matache, Vlad Dulea, Iulian Machi, Bogdan Marin

 

Pe lung

Povestea pe lung devine total neinteresantă pentru cei neimplicați.

Este ca „Procesul etapei” (pentru cunoscători): un șir interminabil de păreri „întemeiate”, o sumă de scenarii despre „cum ar fi fost dacă”, lucruri care oricum nu duc la nicio concluzie și nici nu schimbă nimic, ci doar, cel mult, devin pansament pentru orgoliile rănite.

Dar pentru că mai devreme vorbeam despre fotbal așa cum este el preceput în accepțiunea generală, să dăm Cezarului ce-i al Cezarului, cu alte cuvinte, să-i dăm fotbalului binemeritatul „proces al etapei”, pentru că – nu-i așa? – așa e în fotbal!

Un fault clar (se vede) dar, ca de obicei, vehement contestat

Conform regulamentului competiției, în urma oricărei lovituri libere, mingea poate fi pusă rapid înapoi în joc, meciul oprindu-se doar dacă executantul loviturii cere spațiu pentru executare, sau, evident dacă arbitrul cere în mod expres oprirea jocului. Acest lucru nu s-a întâmplat. Iulian, coechipierul meu (i se vede piciorul drept cu jambiere roș-albastre), a executat rapid această lovitură liberă, doar că arbitrul (în tricou roșu) este ocupat cu protestele.

Faza decurge rapid și Lucian Marin expediază mingea spre poartă...

Mingea poposește în plasa porții dar arbitrul anulează golul pe motiv că NU A VĂZUT cum s-a înscris golul.


 

Restul e istorie! În timpul rămas până la finalul meciului n-am reușit să mai înscriem alt gol. Meciul s-a terminat 1-0 pentru Mediatic Cluj care a cucerit astfel pentru a doua oară consecutiv Cupa Bloggerilor la fotbal.
 

PS: Cel mai nasol moment al competiției îi aparține celei de-a doua echipe din Cluj (Wet Dream Team) care pe lângă alegerea total neinspirată a numelui, a dat în plus o dovadă de lipsă de respect, lipsind a doua zi de la meciul cu echipa din Baia Mare. Adică vin oamenii din Baia Mare să joace fotbal la tine acasă și tu, care ești din Cluj și trebuie doar să îți miști un pic fundul din pat, preferi să stai acasă la căldurică? Urât! Stați jos! Nota 2!

==========================================================================

Cupa Bloggerilor a fost organizată de SportMeet.ro (Bogdan Dăscălescu, Pandutzu, Cezar Vasile și Andrei Stanciu) cu sprijinul sponsorilor:  Canyon Romania, Activia, Banca Transilvania, Zorile Store, Etarget, GSP, LA Fuel si agentiile STANDOUT si Respect Media.

Adaugă un comentariu

Vlad Dulea blog folosește cookie-uri. Continuarea navigării implică acceptarea acestora.