Rugby-ul românesc are o nouă identitate vizuală

Timp de citire: 1 minut

Vlad Dulea

În timp ce noi suporterii îi pregătim un imn de toată frumusețea, echipa națională de rugby îmbracă haine noi atât la propriu cât și la figurat.

Federația Română de Rugby a lansat astăzi noua identitate vizuală, de la logo până la echipament, site și materiale promoționale. O identitate vizuală realizată impecabil de Brandient, menită să ridice nivelul reprezentării acestui sport și să contribuie, de ce nu, la îmbunătățirea moralului echipei naționale, acum când se pregătește de cel mai important examen din acest an: dubla cu Uruguay pentru calificarea la World Cup 2011.

Ce pot sa vă spun este că după conferința de presă de azi la care au vorbit așa de frumos despre rugby și identitate Alin Petrache, președintele FRR, Radu Ghețea (CEC Bank) și Aneta Bogdan, reprezentanta Brandient, am rămas cu două dorințe tari de tot: ori să mă fac jucător de rugby, ori să aplic pentru un job la Brandient 🙂

Adaugă un comentariu

Vlad Dulea blog folosește cookie-uri. Continuarea navigării implică acceptarea acestora.