Cea mai recentă reclamă Kit Kat prezintă un ecran gol și o voce pe fundal care întreabă retoric dacă în astfel de momente, în locul unei reclame care încearcă să îți vândă ceva, nu ar fi mai bine să te bucuri de o reclamă care nu îți oferă nimic. La final este inserat în tot acest context sloganul KitKat „Have a break. Have a KitKat”.

De asemenea, merită menționată și declarația directorului executiv de creație de la J. Walter Thomson, agenția din Londra care a realizat spotul.

În cadrul comunicatului oficial de presă, declarația lui Russel Ramsey despre spot a fost, citez,: „………………………………………………………………………………………………………”

via adweek.com

Ai ceva de zis despre asta? Lasă un comentariu. Mai jos găsești încă 2 comentarii la acest articol.

Views 0

Ți-a plăcut acest articol? Vrei să afli când mai scriu?

Urmărește pagina mea de Facebook:


și abonează-te mai jos ca să primești articolele pe email (un email pe săptămână, fără spam-uri, promit!).
297 de abonați primesc deja pe email cele mai interesante postări ale săptămânii!