Este și cazul celor de la ROM care prin agenția McCann Erickson au lansat recent o campanie sub conceptul ”Bucharest, not Budapest” care are la bază confuzia care se creează mereu în rândul străinilor între numele capitalei noastre și cel al capitalei vecinilor noștri maghiari.

În cadrul acestei campanii au făcut un clip video (vezi la finalul articolului), au făcut niște tricouri cu mesaje foarte drăguțe, au montat panouri outdoor la intrarea /ieșirea din București și prin diferite locuri din țară, iar azi au profitat de concertul Iron Maiden de la București și au făcut un mesaj cu dedicație care s-a vrut viral prin mesajul în sine

mistake
Sursa foto: Facebook

… doar că a devenit viral pentru că pe panou s-a strecurat o greșeală de dactilografiere, adresa de web a site-ului fiind trecută că bucharestnotbudaptest.com în loc de bucharestnotbudapest.com, cum era corect.

Parte frumoasă este că ROM a reacționat rapid și în câteva ore a cumpărat domeniul scris greșit și a ales să folosească această greșeală în același concept de campanie punând pe noul site mesajul de mai jos cu link către site-ul corect :)

corectura
http://bucharestnotbudaptest.com/

Nota 10 pentru reacție și, de ce nu, nota 10 pentru întreaga campanie care are la bază o idee extrem de ofertantă. Mai jos aveți clipul oficial al campaniei, așa cum am promis.

Dacă vreți să vedeți mai multe poze cu panouri sau tricouri din campanie vizitați pagina lor de Facebook: https://www.facebook.com/romautentic.ro

Ai ceva de zis despre asta? Lasă un comentariu. Mai jos găsești încă 13 comentarii la acest articol.

Views 369

Ți-a plăcut acest articol? Vrei să afli când mai scriu?

Urmărește pagina mea de Facebook:


și abonează-te mai jos ca să primești articolele pe email (un email pe săptămână, fără spam-uri, promit!).
277 de abonați primesc deja pe email cele mai interesante postări ale săptămânii!