blogal-155x100Unul din motivele pentru care am scris așa de puțin pe blog în ultima vreme este că am fost foarte ocupat cu dezvoltarea platformei Blogal Initiative.

Blogal Initiative este în primul rând o platformă prin care derulam campanii pentru bloggeri. Principiul de funcţionare este unul simplu: clientul ne oferă brieful cu ce ar vrea să scrie bloggerii pe blogurile lor, tot clientul oferă nişte premii, noi lansăm oferta către bloggeri, iar ei aleg sau nu să participe la campanie. La sfârşitul campaniei, un juriu format din reprezentanţi ai clientului şi Blogal Initiative jurizează postările intrate în competiţie şi decid câştigătorii.

De câteva luni în cadrul Blogal Initiative am lansat Campionatul Naţional de Blogging in care bloggerii acumulează puncte care pot fi transformate în produse, în cadrul unor licitaţii, în Gift Shop. De exemplu, în acest moment există în GiftShop un Ultrabook Toshiba în valoare de 7399 lei pentru care bloggerii înscriși în Campionat pot licita pe baza punctelor acumulate în campanii în ultimele luni. Prezenţa pe un loc cât mai bun în clasamentul Campionatului, precum şi punctele pe care le acumulează sunt motivaţii foarte bune pentru bloggeri de a participa în campanii. În acest moment avem peste 500 de bloggeri înscrişi în Campionatul Naţional de Blogging.

Am lansat recent primul Campionat Local de Blogging, în Sibiu, care este practic o “localizare” a Campionatului Naţional de Blogging, care ajută atât clienţii locali să organizeze campanii în blogosfera locală, dar şi clienţii naţionali care vor campanii localizate. Până la sfârşitul lui martie 2013 vom lansa Campionate Locale de Blogging în Cluj, Iaşi, Bacău şi Craiova.

În 18 luni de funcţionare a Blogal Initiative, am avut peste 130 de campanii (vezi Studii de caz pentru detalii privind rezultatele acestor campanii), peste 80 de clienţi, iar premiile (bani, produse, servicii) care au mers către bloggeri au fost de aproape 40.000 de euro.

Pe BlogalInitiative.ro derulăm și campanii mai speciale prin care bloggerii își oferă ajutorul pentru diferite cauze. Un astfel de caz este cel prin care am solicitat bloggerilor să susțină filmul ”Usturoi”. Alt caz a însemnat o licitație pentru o tabletă care i-a aparținut lui Cabral și care împreună cu sprijinul dat de bloggeri sub forma unui advertorial sau/și a unui banner au ajutat la strângerea de fonduri pentru Isabel. Astfel licitația a fost adjudecată pentru suma de 1700 de lei de către PariuriSportive.com un site de informatii primare din domeniul pariurilor sportive disponibil din 2002 – in principal axindu-se pe prezentari ale celor mai bune case de pariuri disponibile in limba romana, jurnale de pariuri, articole introductive pentru incepatori. Le mulțumesc lor și celorlalți care au participat la licitație, și nu în ultimul rând bloggerilor care au acceptat să își ofere ajutorul pentru acest caz.

Ai ceva de zis despre asta? Lasă un comentariu. Mai jos găsești încă 8 comentarii la acest articol.

Views 119

Ți-a plăcut acest articol? Vrei să afli când mai scriu?

Urmărește pagina mea de Facebook:


și abonează-te mai jos ca să primești articolele pe email (un email pe săptămână, fără spam-uri, promit!).
278 de abonați primesc deja pe email cele mai interesante postări ale săptămânii!